Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Πουγκί με Αρνί & Καυκαλήθρες!

Πουγκί με Αρνί & Καυκαλήθρες! Συνταγές Φαγητό Ελληνική Κουζίνα
Στο παραμυθένιο λιβάδι της ζωής μας πόσες φορές δεν ταυτιστήκαμε με τα καλοκάγαθα αρνάκια και άλλες πόσες δεν νιώσαμε εκτεθειμένοι στον λύκο, είτε από αμέλεια δική μας, είτε του βοσκού που μας πρόσεχε;

Άραγε ο λύκος υπήρχε ή πλανιόταν στον αέρα, σαν ενδεχόμενο, προκειμένου κανείς να μην φύγει απ’ το όριο του κοπαδιού; Κι όταν φτάσαμε να καθρεφτιστούμε μέσα στα μάτια του, τι είδαμε; Εμάς και τις πραγματικές δυνατότητες μας ή πρόβατα και κατσίκια flabee (καβουρδισμένα) στα δόντια του εκάστοτε κινδύνου;

Έτσι κι εγώ, μέχρι που έφτασα τόσο κοντά του, που ένιωθα ακόμη και την ανάσα του και τότε άνοιξα τα μάτια μου… κι αντί να δω αυτόν, είδα εμένα!

Είδα να παίρνω τη μορφή κι άλλων πλασμάτων της φύσης, όπως ένα βασιλικό λιοντάρι, μία τίγρη κυνηγό, ένα περήφανο άλογο, μία γρήγορη αντιλόπη, ένα επικοινωνιακό δελφίνι, ένα ντελικάτο κύκνο κι ένα ελεύθερο αετό. Μπορούσα να είμαι ό,τι απαιτούσε η περίσταση.

Κι αποφάσισα! Τύλιξα το αρνί μαζί με το χορτάρι απ΄το λιβάδι τον ονείρων μου σε μία κόλλα και το έστειλα ευχαριστήριο mail στον λύκο.

Αγαπητέ,
Σ΄ ευχαριστώ που μου 'δωσες τη δυνατότητα ν΄ανακαλύψω
τις απεριόριστες δυνατότητές μου!

Κι αυτός εξαφανίστηκε! Μάλλον πήγε να εκπαιδεύσει άλλους πιθανούς αμνούς!


ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 ΠΟΥΓΚΙΑ

  • 750 γρ. αρνί σε παϊδάκια
  • 2 ματσάκια καυκαλήθρες
  • 3 μεγάλες πατάτες
  • 4 κουταλιές μουστάρδα
  • 3 σκόρδα λιωμένα
  • Ρίγανη, κόλιανδρο, αλάτι, πιπέρι
  • 1 λεμόνι
  • 100 γρ.φέτα
  • Λίγο λάδι
  • Αντικολλητικό χαρτί & σπάγκος (που δεν καίγεται)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πουγκί με Αρνί & Καυκαλήθρες! Συνταγές Φαγητό Ελληνική Κουζίνα
Σε μια λεκάνη ανακατεύουμε τα παϊδάκια με τις πλυμένες καυκαλήθρες, τις κομμένες κυδωνάτες πατάτες, την μουστάρδα, τα σκόρδα, το λεμόνι, τα μυρωδικά και την τριμμένη φέτα με λίγο λάδι.

Κόβουμε την λαδόκολλα 30x30εκατοστα, 2 φύλλα για το κάθε πουγκί, σύνολο 8. Τοποθετούμε ισόποσα στο κέντρο των δύο φύλλων το μείγμα μας και τα κλείνουμε στρίβoντας την άκρη του χαρτιού σαν καραμέλα. Τέλος τα δένουμε μ’ ένα σφιχτό φιόγκο. Τα τοποθετούμε σ’ ένα ταψάκι με λίγο νερό και ψήνουμε σε ζεστό φούρνο στους 250C για μία ώρα.

Πουγκί με Αρνί & Καυκαλήθρες! Συνταγές Φαγητό Ελληνική Κουζίνα

Μπέτυ Συρίγου
Λαμπαterre Βlog

Δεν υπάρχουν σχόλια: