Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Μ’ έναν λόγο κι ένα μήλο φτιάχνουμε πουτίγκα μήλου!

Μ’ έναν λόγο κι ένα μήλο φτιάχνουμε πουτίγκα μήλου! Συνταγές! φαγητό - γλυκό!
 Κάθομαι σιωπηλή και θαυμάζω τα 5 υπέροχα μήλα στην κουζίνα μου. Ξαφνικά, αυτά αποκτούν φωνή και αρχίζουν να φωνάζουν:  
"ΜΙΛΑ, ΜΙΛΑ, ΜΙΛΑ, ΜΙΛΑ, ΜΙΛΑ!" 
Γιατί να μιλήσω άραγε, αναρωτιέμαι!

Στο μυαλό μου συνοστίζονται τόσα διάσημα μήλα!!

Ένα ένα απ’αυτά, ξεκινούν να παρουσιάζονται μπροστά τα μήλα των εσπερίδων και πίσω τους το μήλο της έριδος, ακολουθεί το μήλο ως σύμβολο της γνώσης και της σοφίας στον κήπο της Εδέμ και η αιτία της πτώσης, φυσικά, και τέλος το δηλητηριασμένο μήλο, που δάγκωσε η Χιονάτη με σκοπό τον θάνατο ή αλλιώς την αιώνια λήθη, με μόνο αντίδοτο το αληθινό φιλί της αγάπης.

"Ααα! Με ζαλίσατε!!", τους φώναξα..
Κι ένα μήλο απ’ τον ουρανό έπεσε στο κεφάλι μου!
"Μήπως είσαι το ίδιο που προσγειώθηκε και στο κεφάλι του Νεύτωνα;", ρώτησα. 
 Κι εκείνο μου έκλεισε το μάτι καταφατικά και είπε:  
"Είμαι η γνώση που έρχεται σαν μια ευφάνταστη ιδέα. Συχνά με χρησιμοποιούν αντιστρέφοντάς με, για να δημιουργηθεί αποσταθεροποίηση!" 
"Και για ποιο λόγο θέλεις να μιλήσω;", ξαναρώτησα.  
"Μίλα για εμένα, δηλαδή την σοφία που χρειάζεται την αγκαλιά της αγάπης προκειμένου να έχει αληθινό λόγο ύπαρξης."

Και ξύπνησα απ΄την παραζάλη μου σιγοτραγουδώντας:  
"Αχ μήλο μου γλυκό, πώς έπεσες απ΄ τον ουρανό και μ΄ έκανες να θυμηθώ;"


ΠΟΥΤΙΓΚΑ ΜΗΛΟΥ

ΥΛΙΚΑ
    Μ’ έναν λόγο κι ένα μήλο φτιάχνουμε πουτίγκα μήλου! Συνταγές! φαγητό - γλυκό!
  • 200γρ. ζάχαρη
  • 200γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου και 1κουτ. σ. έξτρα για να βουτυρώσετε την φόρμα
  • 4 αβγά
  • 4 κουτ. σ. γάλα
  • 300γρ. αλεύρι
  • 1 κ.σ. μπέικιν πάουντερ
  • 4 μήλα, κομμένα σε ροδέλες
  • 1 βανίλια
  • 100γρ. σοκολάτα σε μικρά κομμάτια


ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ
  • Χυμός από ένα πορτοκάλι
  • 6 κ.σ.ζάχαρη
  • 1 κλαράκι κανέλας


ΕΚΤΕΛΕΣΗ

1. Χτυπάτε το βούτυρο με την ζάχαρη μέχρι να αφρατέψει το μείγμα και ρίχνετε ένα ένα τα αβγά και στη συνέχεια το γάλα.
2. Κοσκινίζετε το αλεύρι και το μπέικιν και τα προσθέτετε στο μπολ μαζί με τη βανίλια, συνεχίζοντας το χτύπημα.
3. Ρίχνετε το μείγμα και από πάνω τη σοκολάτα και τις ροδέλες μήλου διαγώνια στο μείγμα.
4. Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για 50 λεπτά περίπου.
5. Ετοιμάζετε το σιρόπι βράζοντας για ένα λεπτό τον χυμό, τη ζάχαρη και την κανέλα και μ’ ένα πινέλο ραντίζετε το γλυκό.

Μ’ έναν λόγο κι ένα μήλο φτιάχνουμε πουτίγκα μήλου! Συνταγές! φαγητό - γλυκό!

Μπέτυ Συρίγου
 Λαμπαterre Βlog 

Δεν υπάρχουν σχόλια: